Volgers

zaterdag 12 februari 2022

DDBD Hobbyfestijn

Hallo allemaal,

Een paar dagen geleden liet ik jullie het doosje zien wat ik tijdens het Dutch Doobadoo Hobbyfestijn bij Noor&Zo heb gemaakt. Ik heb toen ook nog een drieluikkaart gemaakt met een schudgedeelte.

Dit is de kaart zoals ie dicht is. Met een leuke band er om.

 

En hier de kaart open. In het midden zit het schudgedeelte. Vind dit zo'n leuk idee.
Aan de rechterkant heb ik de boerderijstans van Marianne Design gebruikt. Op de hoeken alleen wat Nuvo Drops als decoratie.




5 opmerkingen:

  1. Oh wauw wat een ontzettend leuk drieluik en dat schudgedeelte is echt super! Zo leuk dat de koetjes steeds terug te vinden zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een super mooie vrolijke kaart met leuke details. Heel mooi gemaakt en een leuk idee met het schudgedeelte erin. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda