Volgers

donderdag 10 februari 2022

Dutch Doobadoo hobbyfestijn

Hallo allemaal,

Afgelopen zondag was in de groep van Noor&Zo het Dutch Doobadoo hobbyfestijn. Vooraf kregen we een goodie bag toegestuurd met daarin materialen uit de nieuwe collectie van Dutch Doobadoo. Ik heb niet alle workshops meegedaan, maar wel gekeken. Uiteindelijk heb ik er 2 gemaakt en de 1e wil ik jullie vandaag laten zien.

Gisteren was de trouwdag van mijn schoonzus en zwager en daar wilde ik nog iets voor maken. Kon dat nu mooi combineren met dit doosje.

Dit is het doosje met de raampjes dicht.

En zo wanneer ze open zijn. Onderin zit een doosje waarin ik wat lekkers gedaan heb.
In het bovenste deel heb ik een tafereeltje gemaakt met de boerderijstans van Mariannen Design. De randjes zijn gemaakt met een stans van Noor!Design.




1 opmerking:

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda