Volgers

zondag 6 februari 2022

Hobbyshop Veldmaat

Hallo allemaal,

Degene die mij op Instagram of op Facebook volgen hebben al een berichtje voorbij zien komen waarin ik aangaf dat ik binnenkort iets nieuws bekend zou maken. Nou vandaag mag ik dat dan doen.

Een tijdje geleden ben ik gevraagd door Anneke van Hobbyshop Veldmaat of ik in het designteam wil komen. Ken deze winkel van beurzen en ze verkopen een gevarieerd aanbod, dus ik kon natuurlijk geen nee zeggen.

Ik ga jullie op het blog van de winkel en natuurlijk mijn eigen blog voorzien van zoveel mogelijk inspiratie en morgen ga ik daar mee beginnen, dus hou beide blogs in de gaten.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda