Volgers

zondag 17 oktober 2021

Happy Autumn

Hallo allemaal/Hello everybody,

Bij Mijn Schatkaart hebben ze deze maand weer een leuk model voor de challenge. Ik heb er een herfstkaart van gemaakt.
Voor de basis heb ik wit cardstock gebruikt. Het dessinpapier is van Crafter's Companion (Woodland friends).

At Mijn Schatkaart they have a great card for this months challenge. I've made it into a fall card.
For the base I've used white cardstock. The designer papers are from Crafter's Companion (Woodland friends).

Dit is de voorkant van de kaart. De doily achter het afdrukje is gemaakt met een stans van Marianne Design. De tekst komt uit de stempelset. Als decoratie alleen wat bloemen.

This is the from of the card.The doily behind the image is made with a die from Marianne Design. The text is from the stamp set. For decoration just some flowers.

Dit is de binnenkant van de kaart. Heb deze heel rustig gehouden.

This is the inside of the card. Kept it simple.


De stempels zijn van CraftEmotions (Carla Creaties) en heb ik ingekleurd met de Illustrators van Spectrum Noir. 

The stamps are from CraftEmotions (Carla Creaties) and I've coloured them with the Illustrators from Spectrum Noir.

Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt/These are the colours I've used:
Egel/hedgehog: EB7-EB4-EB2-EB1-TN7-FS8-FS7-FS6-FS3
Ogen/eyes: TB1-blender
Bloem/flower: AB3-AB2-AB1-BO4-BO2-BO1-DG3-DG2-DG1
Laarzen/boots: AB3-AB2-AB1
Druppels/drops: TB6

Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt/These are the colours I've used:
 Egel/hedgehog: EB7-EB4-EB2-EB1-TN7-FS8-FS7-FS6-FS3
Ogen/eyes: TB1-blender 
Vlinder/butterfly: AB3-AB2-AB1-GB11-GB9-GB7



5 opmerkingen:

  1. Die stempels zijn zooooo leuk!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Miranda,
    wat leuk dat je volger bent geworden. Ik heb je blog meteen opgezocht en ook volger bij jou geworden. Wat een enige kaart is het! Leuk model en niet te ingewikkeld. Iets om te onthouden. Ik zag ook al je beursaankopen en daar zat dit stempelsetje bij he? Zo gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je bij mij ook volger bent geworden. De stempel heb ik inderdaad op de beurs gekocht. Vond ze zo leuk.

      Verwijderen
  3. Hoi Miranda,
    Wat een mooie kaart heb je weer gemaakt.
    Een grappige afbeelding ook van die egel op de voorkant. Erg leuk!!

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, bij de Schatkaart hebben ze vaak mooie modellen hè? Jouw versie is heel mooi geworden. Die egeltjes zijn schatjes zeg. Heb je die nou met de hand uitgeknipt? Zoveel geduld heb ik niet hoor...
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda