Volgers

zondag 10 oktober 2021

Knotsgekke Kaartendagen

Hallo allemaal,

Afgelopen vrijdag ben ik een dagje naar de Knotsgekke Kaartendagen in Den Bosch geweest. Zo fijn dat het weer kan om naar een beurs te gaan. En deze keer als bezoeker. Ook wel eens leuk.
Het binnenkomen was netjes geregeld en ging heel vlot. 

De stands waren ruim gezet met brede looppaden. Heb heerlijk rond kunnen neuzen en met wat mensen bij kunnen kletsen. Echt een heerlijke dag.
Natuurlijk ging ik niet met lege handen naar huis. Zal hieronder een paar foto's van mijn aankopen laten zien.



 
Mijn man was meegereden naar Den Bosch en wilde bij wat platenzaken in de stad kijken. Helaas waren er maar 2 van de 4 open en die waren heel rommelig, dus dat was een tegenvaller voor hem. Op de terugweg heeft ie bij Jan de Groot heerlijke Bossche Bollen (de enige echte haha) gehaald.
Op de terugweg naar huis hadden we gigantisch file. Hebben er 2 uur over gedaan om van Den Bosch naar Breda te rijden (normaal ongeveer 40 min). Dus we waren helemaal gesloopt. Maar de Bossche Bollen smaakte extra lekker ;)




2 opmerkingen:

  1. Mooie aankopen heb je gedaan en leuk ook dat je er zelf eens over de beurs kan lopen.
    Balen dan inderdaad voor Arno. Lekker hoor, de Bossche Bollen van Bakkerij Jan de Groot. Wij zijn daar in augustus nog de Bossche Bollen wezen eten bij Bakkerij Jan de Groot. Altijd traditie voordat we de stad in gaan.
    Balen dat je dan zo lang in de file hebt gestaan.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker ingeslagen, leuke en noodzakelijke dingen dus je kunt weer vooruit! MMMMMM lekkerrrr, jammer van de drukte en de file! Beurzen is voor mij definitief verleden tijd maar online is er gelukkig ook genoeg aan ideetjes op te doen en te kopen.
    xxIrene

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda