Volgers

maandag 5 juli 2021

Rosalin

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie een geboortekaartje laten zien. Onze buren hebben onlangs een 2e kindje gekregen en daar wilde ik een kaartje voor maken.
Bij Tiets Creatieve Wereld zag ik de Scrap it easy voor deze maand dus dat kon ik mooi combineren.

Voor de basis heb ik kraft en wit cardstock gebruikt. Het dessinpapier komt uit een blokje van Søstrene Grene.
Op de voorkant wat bloemen, kant en een houten ornamentje.


Wanneer je het lint losmaakt, is dit de binnenkant.
Achter het afdrukje heb ik een mal gebruikt van Marianne Design. Aan de rechterkant heb ik de geboortedatum geplakt met houten letters.

Hier nog even het gedeelte met het afdrukje van dichtbij.

Dat gedeelte kan ook weer opengeklapt worden en verschijnt er een soort pop-updeel.
De ballonnen en waslijntjes zijn stanzen van Joy!Crafts.
De naam heb ik ook met houten letters op het pop-updeel geplakt.
Hier het pop-updeel nog van dichtbij.

Het afdrukje is een digi van Mo Manning en heet Out of the Tub.
Ik heb haar ingekleurd met de Illustrators van Spectrum Noir.

Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: TN7-FS8-FS7-FS6-FS3
Badjas: AP4-AP3-AP2-AP1-BG3-BG2-BG1
Eend: LY3-LY2-LY1-BO3
Ondergrond: GB11-GB8-GB5
Schaduw: TB1-blender



7 opmerkingen:

  1. Wauw Miranda wat prachtig.
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige creatie heb je gemaakt. Mooie binnenkant ook en een schattige digi voor gebruikt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattig deze creatie voor de trotse ouders van Rosalin. De baby is heel mooi ingekleurd Miranda en de binnenkant van deze kaart is erg gaaf met dat pop-up gedeelte. Leuk om de naam en datum te verwerken, dat maakt de kaart meteen heel persoonlijk.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldig lief geboortekaartje voor het pasgeboren buurmeisje Miranda
    wat een prachtige naam heeft ze gekrgen...een super leuk modelletje en die houten letters geven een mooi effect ook het schattige stempeltje prachtig ingekleurd
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel lief en schattig geboorte kaart en ook een leuk model. Mooie details heb je erop verwerkt. Een super geheel. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldige kaart!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is dit geweldig Miranda!.
    Soooo lief, dat meiske op de voorkant, je hebt haar super ingekleurd!
    Prachtige papiertjes en zo'n leuk modelletje!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda