Volgers

woensdag 14 juli 2021

Cheerful Sketches

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie mijn kaart voor de lopende challenge bij Cheerful Sketches laten zien.
Dit is de sketch van deze maand.

Dit is mijn uitwerking. Voor de basis heb ik een mal gebruikt van Dutch Doobadoo (470.713.107).
De basis heb ik uit wit cardstock gemaakt. Het dessinpapier is van Dayka Trade (Nature in Blue).
Als decoratie wat bloemen en Nuvo Drops.

De tekst is van Marianne Design.

Het afdrukje is een digi van 1 van onze sponsors, The Paper Nest Dolls en heet Emma with Gift.
Ik heb haar ingekleurd met de Illustrators van Spectrum Noir.

Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: TN7-EB8-EB7-EB6-EB3
Haren: EB7-EB4-EB2-EB1
Elastiekjes: TB9
Haarspeld: TB9-CR8
Jurk: IG9-TB9-TB5-TB4-TB2-JG7-JG5-JG3
Sokken: BG7-BG5-BG3-BG1
Strikjes: JF7
Cadeau: IG9-JG7-JG5-JG3-GB7-GB5-GB3-TB1


 

5 opmerkingen:

  1. Een mooie kaart en prachtig papier heb je ervoor gebruikt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaart een echte Miranda kaart.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig mooie kaart Miranda.
    Mooie kleuren combi heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. en dit prachtige kaartje hangt hier tussen mijn verjaardagskaartjes te pronken! Heel mooi, prachtig gekleurd en zo leuk met al die bloemetjes! Dankjewel hoor!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda