Volgers

dinsdag 6 juli 2021

Paarse bloem

Hallo allemaal,

Onlangs heb ik weer een CASkaart gemaakt. Vind dat af en toe leuk om te doen met alleen een ingekleurde stempel. Het afdrukje heb ik al even geleden gekleurd en ik weet helaas niet meer van welk merk de stempel is.
Voor de basis heb ik bruin en paars cardstock gebruikt.
Als decoratie alleen wat Nuvo Drops.

De stempel heb ik ingekleurd met de Triblendmarkers van Spectrum Noir.

 Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Bloem: purple blend-tan blend
Steel en bladeren: dull green blend
Schaduw: IG2-blender



8 opmerkingen:

  1. Een hele mooie chique kaart. De bloem heb je prachtig gekleurd. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind dit een SUPER MOOI kaartje Miranda met die MOOIE bloem.
    Liefs Wilma 😃😃😃

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kleurwerk, hele mooie CAS kaart
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie fleurige kaart is het zo geworden, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WAt een prachtige kaart.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt de bloem super ingekleurd Miranda.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda