Volgers

vrijdag 2 juli 2021

Een kaartje speciaal voor jou

Hallo allemaal,

De nieuwe wedstrijd op mijn club Hobbyplezier met scrapcreaties is weer van start gedaan.
Deze keer heb ik een easelkaart met een sketch al wedstrijd verzonnen.

Voor de basis heb ik wit cardstock en paars gebruikt. Het dessinpapier is van Maja Design (Tropical Garden).
Als decoratie heb ik wat bloemen en Nuvo Drops gebruikt.

 
De tekst is van Joy!Crafts.


Het afdrukje is een digi van Mo Manning en heet Lizzy. Is ze niet schattig? Deze is nog niet te koop in de webshop van Mo Manning, omdat deze nieuw is en alleen beschikbaar voor degenen die een Patreonabonnement hebben.
Ik heb haar ingekleurd met de Illustrators van Spectrum Noir.
 Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: TN7-FS8-FS7-FS6-FS3
Haren: GB7-GB5-GB4-GB2
Elastiekjes: DP4
Jasje: DP4-DP3-DP2-DP1
Shirt: TN9-TN7-TN5-TN3-TN1-GY5-GY3-GY1
Broek: DP4-DP3-DP2-DP1
Schoenen: BG7-BG5-BG3-BG1
Kat: TN9-TN7-TN5-TN3-TN1-CR1
Ondergrond: MB4-MB3-MB1
Schaduw: TB1-blender



3 opmerkingen:

  1. Heel mooie en de afbeelding is superschattig.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieverdje. Mooi papier ook.
    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I LOVE this! I haven't colored a Mo Manning image for a long time and this card is so inspiring!

    Hugs,
    Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda