Volgers

zaterdag 9 januari 2021

Hello beauty (incl. kleurvideo)

Hallo allemaal,

Een tijdje geleden kocht ik een nieuwe mal van Dutch Doobadoo (nummer 470.713.832) en een setje stempels met schattige konijntjes van Craft Emotions. Daar heb ik deze kaart mee gemaakt.

Voor de basis heb ik wit cardstock gebruikt. Het dessinpapier is van Stamperia (House of Roses).
Als decoratie heb ik alleen wat bloemen gebruikt met daarachter wat blaadjes van Dutch Doobadoo.


Hier een foto vanaf de andere kant.

En de afdrukjes van dichtbij. Voor het inkleuren heb ik de Triblend Aquamarkers van Spectrum Noir gebruikt.
In een video laat ik zien hoe ik dit afdrukje hiermee heb ingekleurd. Onderaan dit bericht zal ik de video plaatsen.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Konijn: chestnut-desert-tulip-slate
Wortel: amber

Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Konijn: chestnut-desert-tulip-slate

Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Konijn: chestnut-slate

Hieronder de video waarin ik het inkleuren laat zien. Hoop dat de beeld- en geluidskwaliteit beter is dan bij mijn eerdere video's.




3 opmerkingen:

  1. Mooi model kaart en een schattige stempel.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waanzinnig mooi gedaan Miranda.
    Vind die kleurtjes ook helemaal te gek.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een leuke kaart, mooie kleuren ook.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda