Volgers

zaterdag 2 januari 2021

Hallo allemaal,

De wedstrijd op mijn club Hobbyplezier met scrapcreaties is weer van start gegaan.
Het idee voor deze kaart zag ik bij Srushti Patil op YouTube.
Ik heb er een verjaardagskaart van gemaakt.

Voor de basis heb ik wit cardstock gebruikt. Het dessinpapier is van Craft O'Clock (Lovely When You Smile).
Het plaatje is van Syta van Gelderen. Achter het plaatje heb ik een stans van Crafter's Companion gebruikt.
Als decoratie alleen wat bloemen. Vond het zonde van het mooie papier om het drukker te maken.


Zo ziet de kaart er aan de binnenkant uit. In de flap zit een klein boekje. De teksten zijn oudere stempels van Kaiserrkaft.

De binnenkant van het boekje.



4 opmerkingen:

  1. Heel mooi je kaart met als verrassing nog een boekje binnenin.
    Hou daar wel van.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart met mooie teksten.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart, heel leuk patroontje!!
    Groetjes Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een super mooie kaart gemaakt met heel mooi papier en de binnenkant ziet er ook super uit met het boekje, een leuk idee. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda