Volgers

donderdag 14 januari 2021

Cheerful Sketches

Hallo allemaal/Hello everybody,

Vandaag wil ik jullie mijn kaart voor de nieuwe challenge bij Cheerful Sketches laten zien.

Dit is de sketch van deze maand.

Today I want to show you my card for the new challenge at Cheerful Sketches. This is the sketch for this month.

Dit is mijn uitwerking. De vorm heb ik gemaakt met een mal van Dutch Doobadoo. Deze heb ik uit wit cardstock geknipt. Het dessinpapier is van Scrap Boys (Winter Time).
De tekst is een stans van Noor! Design.
Als decoratie wat bloemen en Nuvo Drops.

This is my take on the sketch. For the shape of the card I've used a template from Dutch Doobadoo. I've cut this out of white cardstock. The designer papers are fromScrap Boys (Winter Time).
The text is a die from Noor! Design.
For decoration I've used some flowers and Nuvo Drops.


Het afdrukje is een digi van 1 van onze sponsors SheepSkiDesigns en heet Winter Warmer.
Deze heb ik ingekleurd met de Illustrators van Spectrum Noir.

The image is a digi from 1 of our sponsors SheepSkiDesigns and is called Winter Warmer.
This is coloured with the Illustrators from Spectrum Noir.

Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt/These are the colours I've used:
Huid/skin: TN7-FS8-FS7-FS6-FS3
Ogen/eyes: GG3-GG2-GG1
Mond/mouth: FS5-FS2-FS1
Haren/hair: EB7-EB4-EB2-EB1
Sjaal/shawl: AB3-AB2-AB1
Jas/coat: AP4-AP3-AP2AP1
Ring: RB4-RB2-RB1
Schaduw/shadow: BG1-blender



6 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart Miranda.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart.
    Mag ik vragen welk nummer de ditch doobadoo mal heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ada.
      Het nummer van de Dutch Doobadoomal is 470.713.100. Het is al wel een oudere mal maar misschien nog wel verkrijgbaar.

      Groetjes Miranda

      Verwijderen
    2. Bedankt Miranda, ga eens googelen en hoop hem nog ergens te kunnen kopen.

      Verwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda