Volgers

dinsdag 5 januari 2021

December wishes

Hallo allemaal,

Ik ga nog gewoon door met het maken van kerstkaartjes. Probeer er elke maand een paar te maken om aan het eind van het jaar voldoende kaartjes te hebben.

Afgelopen weekend liet ik jullie het kaartje zien wat ik heb gemaakt voor de wedstrijd op mijn club Hobbyplezier met scrapcreaties. Was zo lekker bezig dat ik het model ook maar meteen in een kerstversie heb gemaakt.

Voor de basis heb ik wit cardstock gebruikt. Het dessinpapier is van een Spaans merk Dayka Trade (Contigo al Polo Norte). Vond dit zulk mooi papier. De plaatjes komen er ook uit. Als decoratie heb ik alleen wat Nuvo drops gebruikt.


Dit is de binnenkant van de kaart.

Op het label heb ik een strookje geplakt met een stempel van Marianne Design.



7 opmerkingen:

  1. Een leuke kaart en mooi papier.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Miranda, wat maak je een mooie kaarten en albums. Ik ga gauw op je youtube kanaal kijken. Groetjes, Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie vrolijke kaart en wat een mooi papier heb je ook gebruikt. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kerstkaart in een leuk model Miranda. Mooi dessin-papier is dat.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda