Volgers

vrijdag 31 juli 2020

Willeke

Hallo allemaal,

Gisteren hadden we het afscheid van een collega. We hadden een leuke bon voor haar gekocht, maar die moest natuurlijk leuk verpakt worden. Daarvoor heb ik een doosje gemaakt. Nou ja, iets uitgebreider haha.
Deze collega is een fanatieke voetbalsupporter van NAC Breda. Dus heb ik iets in dat thema gemaakt.
Kon natuurlijk niet het logo van de voetbalclub gebruiken. Daarom heb ik iets in de kleuren (zwart-geel) gemaakt.
Alles heb ik gemaakt met mijn Silhouette.
Voor het doosje heb ik DIT bestand (#24622) van Lori Whitlock gebruikt. Heb het flink vergroot, zodat de bon er goed in paste.
De muis (of eigenlijk een rat) is bedoeld als soort mascotte van NAC. Een oud voetballer kreeg de bijnaam "De Rat" en van een collega kreeg ik een foto te zien die in het stadion ergens hangt. Vond het leuk die erop te verwerken. Met de rode ogen die ik op de foto zag. Deze heb ik gemaakt met Nuvo Drops.
Voor de muis heb ik DIT bestand (#106396) van SnapDragon Snippets gebruikt. 
De stroken op het doosje heb ik met de hand gesneden en zo opgeplakt.
Heb best wat foto's gemaakt om alles zo goed mogelijk te laten zien.

Op de cape heb ik de naam van mijn collega (Willeke) gezet.







6 opmerkingen:

  1. Dit heb je echt geweldig gemaakt, super mooi.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooh....dat ziet er toch super gaaf uit, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke manier om een bon te verwerken , de muis is prachtig. Denk dat je collega dit vast erg mooi vindt.
    Groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige creatie heb je voor Willeke gemaakt. Leuk gedaan om de rat erop te maken.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige verpakking in de club kleuren, de rat is helemaal geweldig
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gaaf doosje Miranda!
    Mooie kleurencombi ook, hihi zwart-geel is ook hier in het dorp de kleurencombi van de verenigingen;)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda