Volgers

donderdag 2 juli 2020

Cheerful Sketches

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie mijn voorbeeld voor de lopende challenge bij Cheerful Sketches laten zien.
Dit is de sketch van deze maand.
Dit is mijn uitwerking.
Voor de vorm heb ik een mal van Dutch Doobadoo gebruikt. Deze heb ik uit kraft en crème cardstock geknipt. Het dessinpapier is al wat ouder en is van Imaginisce (Apple Cider).
Als decoratie natuurlijk wat bloemen en Nuvo Drops.

Onderaan heb ik een tekst van Marianne Design gebruikt.

Het afdrukje is een digi van 1 van onze sponsors, The Paper Nest Dolls en heet Avery on bench.
Ik heb haar ingekleurd met de Illustrators van Spectrum Noir.

Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:

Huid: TN7-FS8-FS7-FS6-FS3

Haren: GB7-GB5-GB4-GB2

Strik: TN8-CR11-CR9-CR7

Elastiekje: GY5-GY3-GY1

Shirt: AG5-AG4-AG3-AG2-GY5-GY3-GY1

Rok: TN8-CR11-CR9-CR7

Bloem: AG5-AG4-AG3-AG2-BT4-BT3-BT2-LY3

Beer: EB4-EB2-EB1-TN4-TN2-TN1

Bank: MB4-MB3-MB2-MB1



2 opmerkingen:

  1. Heel mooi is je kaartje met deze sketch gemaakt Miranda...en het leuke stempeltje weer prachtig ingekleurd en zo precies uitgeknipt..TOP!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda