Volgers

maandag 6 juli 2020

Uitklapdoosjes

Hallo allemaal,

Vorige week gaf 1 van de beheersters een SOL op mijn club Hobbyplezier met scrapcreaties. Aan de hand van hints gingen we een uitklapdoosje maken.
Ik heb 2 verschillende gemaakt.

Voorde eerste heb ik als basis kraft en wit cardstock gebruikt. Het dessinpapier is van The Paper Boutique (Morning Whispers).
Als decoratie alleen wat bloemen.

Zo ziet het doosje er uit wanneer je het open klapt.

Voor het 2e doosje heb ik al basis wit cardstock gebruikt. Het dessinpapier is een oudere lijn van My minds Eye (Miss Caroline). Ook hier als decoratie alleen wat bloemen.

Als je het doosje open klat ziet het er zo uit.

In de vakjes heb ik labeltjes gestopt. Deze heb ik gemaakt met een labelpons van Vaessen. De teksten zijn van Marianne Design.









7 opmerkingen:

  1. Superleuk doosje, díe ga ik ook een keer maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is deze weer leuk Miranda!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk doosje en mooi papier ervoor gebruikt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig uitklapdoosje heb je er van gemaakt, heel romantisch geworden! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn alle 2 heel erg mooi, ook het papier is prachtig
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 2 super leuke doosjes heb je weer gemaakt Miranda...PRACHTIG gedaan!!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda