Volgers

zondag 26 juli 2020

Arno

Hallo allemaal,

Vandaag is mijn man jarig en voor hem heb ik deze kaart voor gemaakt. Mijn man heeft als hobby darten en houdt ook wel van een biertje. Heb een nieuw dartbord voor hem gekocht, omdat de oude helemaal versleten was. En wat lekkere biertjes. Dus dit was het perfecte thema voor deze kaart.
Het patroon is van de challenge bij Mijn Schatkaart.
Voor de basis heb ik kraft gebruikt. Het dessinpapier is een oudere lijn van Studio Light (Industrial 2.0). De meeste plaatjes komen ook uit deze lijn, behalve het dartbord. Die is van Syta van Gelderen.
Als aankleding heb ik alleen wat Nuvo Drops gebruikt.

Hieronder heb ik best wat foto's zodat alle onderdelen goed te zien zijn.







7 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je man Miranda en wat heb je een leuke kaart voor hem gemaakt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave en stoere mannenkaart heb je gemaakt, leuk om zijn hobby's er op te verwerken,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super kaart heb je gemaakt. Nog gefeliciteerd met je man.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige mannen kaart, leuk patroon. Ik zag hem al vaker voorbij komen.
    Ben er ook lid geworden, deed voorheen ook altijd mee bij be challenged. Vond de aparte patronen altijd leuk om mee te werken. Heb ik weer een stok achter de deur om dit ook weer op te pikken.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je een prachtige kaart gemaakt voor Arno Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Miranda,
    Gefeliciteerd nog met Arno!!
    Een nieuw dartbord en nog lekkere biertjes,...kijk daar word een man toch vrolijk van..hihi...!!
    Je hebt hem goed verwend en dan zeker ook nog met deze prachtige kaart. Mooi gedaan Miranda!!

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Allereerst nog van harte gefeliciteerd met Arno z'n verjaardag. Je hebt een prachtige toepasselijke kaart voor hem gemaakt. Mooi papier ook wat je gebruikt hebt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda