Volgers

woensdag 3 juni 2020

Tagswap

Hallo allemaal,

Met 2 vriendinnen doe ik af en toe een tagswap of me maken iets voor elkaar als we afspreken. Helaas gaat dat laatst nu niet, dus hebben we weer eens een tagswap gedaan.
Deze keer hebben we gekozen voor het thema "bloemen".

Ik heb deze keer ook echt tags/labels gemaakt. Meestal maak ik iets anders met het thema, maar deze keer wilde toch tags maken.
Voor de basis heb ik wit cardstock gebruikt. Het dessinpapier is van Maja Design (Little street café).
Heb ze bijna hetzelfde gemaakt. Alleen de stans achter het afdrukje is anders. Deze zijn beiden van Noor!Design.
De tekst zat bij de stempelset van Magnolia.

Hier de tags nog even apart op de foto.


Tilda heb ik ingekleurd met de Illustrators van Spectrum Noir. De druppels heb ik gemaakt met Nuvo Drops.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: TN7-FS8-FS7-FS6-FS3
Haren: EB7-EB4-EB2
Jurk: BG10-DR7-DR5-CR9
Bloemen: GY5-GY3-GY2-MG5-MG4-MG3-MG2-EB8
Bladeren: DG3-DG2-DG1


3 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda