Volgers

dinsdag 2 juni 2020

Cheerful Sketches

Hallo allemaal,

Vandaag start er weer nieuwe challenge bij Cheerful Sketches.
Dit is de sketch van deze maand.

En dit is mijn uitwerking. Voor de vorm van de kaart heb ik een mal gebruikt van Dutch Doobadoo.
Deze heb ik uit wit cardstock geknipt. Het dessinpapier is van Pion Design (Four seasons of fairies).
Achter het afdrukje en als rand heb ik stanzen van Noor!Design gebruikt.
De tekst is van Joy!Crafts.

Het afdrukje is een digi van één van onze sponsors, Sheepski Design, en heet Wild Rose Heart.
Ik heb deze ingekleurd met de Illustrators van Spectrum Noir.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Hart: PP5-PP4-PP3-PP1
Lint: GY5-GY3-GY2-GY1
Bloemen: DP4-DP3-DP2-DP1-LY3-LY2-LY1-IG1-blender
Bladeren: CG4-CG3-CG2
Schaduw: TB1-blender


5 opmerkingen:

  1. Leuke kaart met mooi bijpassende bloemen.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een mooie kaart gemaakt met deze lastige sketch Miranda. Ik heb zitten stoeien met de schuine repen die niet doorlopen..pfft. Je afdrukje is ook weer heel mooi ingekleurd en de tekst is top.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig afdrukje op een hele mooie kaart, ik dacht eerst dat het 2 stroken waren, maar dat is dus niet, best lastig, maar ik ga aan de slag,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi je kaartje met deze sketch Miranda...een leuk bijpassend en prachtig ingekleurd stempeltje...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig leuke kaart heb je met de sketch gemaakt Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda