Volgers

zondag 14 juni 2020

Gefeliciteerd, fijne verjaardag

Hallo allemaal,

In de groep Mijn Schatkaart hebben ze deze maand weer een leuke challenge en daar heb ik deze kaart voor gemaakt.
Voor de basis heb ik wit cardstock gebruikt. Het dessinpapier is van The Paper Boutique (Butterfly Ballet). De plaatjes zijn van Syta van Gelderen. Heb weer eens wat parelsnoer gebruikt voor een romantischer effect. Natuurlijk mogen bloemen niet ontbreken.

Achter het rechter plaatje heb ik een oudere stans van Noor!Design gebruikt. Als bloemhartje heb ik wat Nuvo Drops gebruikt.

De tekst op de achterkant van het plaatje is van Joy!Crafts.

8 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart met schattige plaatjes, erg mooi met de parelrandjes,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een pracht van een kaart heb je gemaakt, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh wát mooi!!!
    Ik zie géén pijltje maar diverse ditjes waarmee je de foto kunt verlengen/verbreden en dan is hij dus hartstikke onduidelijk terwijl de foto op mijn desktop perfect is.
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een schitterend mooie kaart Miranda. Mooi model en alles is tip-top op elkaar afgestemd.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart en wat een leuke plaatjes erin verwerkt.
    Je parel randje maakt de kaart helemaal af.Mooie kleuren en dat toefje bloemen boven in hoort er ook echt bij.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kaart. Ik moet mijn bericht nog inplannen met dit model.
    Staat me al een tijdje aan te kijken.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een plaatje Miranda,
    Vind het model ook zo leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke aparte kaart met schattige plaatjes.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda