Volgers

vrijdag 12 juni 2020

Happy birthday

Hallo allemaal/Hello everybody,

Vandaag is mijn zwager jarig en daar hoort natuurlijk een kaartje bij.
Heb deze keer een CASkaartje gemaakt.
Voor de basis heb ik kraft en paars cardstock gebruikt.
De tekst is van Marianne Design. Als decoratie heb ik alleen wat Nuvo Drops gebruikt.

Today is the birthday of my brother-in-law and ofcourse I made him a card.
This time a simple CAS card.
For the base of the card I've used kraft and purple cardstock.
The text is from Marianne Design. As decoration I only used some Nuvo Drops.

Edwin heb ik ingekleurd met de Illustrators van Spectrum Noir.

Edwin is coloured with the Illustrators from Spectrum Noir.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt/These are the colours I've used:
Huid/skin: TN7-FS8-FS7-FS6-FS3
Haren/hair: GB7-GB5-GB4
Hoed/hat: RB4-RB3-RB2-RB1-DP4-DP3-DP2-DP1
Blazer: RB4-RB3-RB2-RB1
Overhemd/shirt: BG1-blender
Stropdas/tie: DP4-DP3-DP2-DP1
Broek/trousers: RB4-RB3-RB2-RB1
Schoenen/shoes: BG7-BG5-BG3-BG1
Stok/walking stick: DP4-DP3-DP2-DP1
Ondergrond/earth: GB8-GB6-GB4
Schaduw/shadow: TB1-blender


3 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je zwager. Mooie kaart heb je voor hem gemaakt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie kaart voor je zwager, super gedaan zo.
    Tja en dat kleuren hoef ik niks over te zeggen, is mooi ;)
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart heb je voor je zwager gemaakt Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda