Volgers

woensdag 27 mei 2020

Organizer en onze nieuwe achtertuin

Hallo allemaal,

Vorige week en de afgelopen dagen hebben we onze achtertuin laten veranderen. Terwijl de hoveniers bezig waren, heb ik me vermaakt in mijn hobbykamer.
Al een hele tijd geleden heb ik het patroon van de Crafty Companion van JenofEveDesigns gekocht.  De bijbehorende video's zijn te vinden op haar YouTubekanaal. Ze heeft trouwens ook mooie patronen voor albums.
Het kwam er steeds maar niet van om het te maken, maar nu had ik er mooi de tijd voor. Had allerlei losse bakjes op mijn bureau staan en dat vond ik te rommelig.
Het was veel werk om te maken. Ben er alles bij elkaar denk ik wel 3 dagen mee bezig geweest, maar hij is helemaal naar mijn zin geworden. Alles is gemaakt van chipboard en gemat en verstevigd met crème cardstock. Het dessinpapier is van Prima Marketing (Zella Teal). Dit is al een oudere lijn die ik speciaal hiervoor had gekocht.


De zijkanten.


De achterkant.

Gevuld met mijn Nuvo Drops (ze pasten er niet allemaal in haha).

Zal ook wat foto's laten zien van onze achtertuin.
Eerst hoe het was. Totaal niet gezellig.






Dit was woensdagavond. Nog niet helemaal af, maar door Hemelvaartsdag konden ze afgelopen maandag pas weer verder. Dus we hebben de nieuwe tuintafel die we bij Ikea besteld hadden toch maar in elkaar gezet, zodat we in het weekend toch van het mooie weer konden genieten.

Na het weekend zijn ze weer verder gegaan.








6 opmerkingen:

  1. Wat ben je lekker bezig. Het is een gaaf kastje geworden en je tuin ziet er ook mooi uit zeg. Genieten deze zomer. Groetjes. Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat maak je toch altijd bijzondere dingen, deze organiser is ook weer schitterend en super handig en de tuinmetamorfose is ook super en gelukkig niet overal tegels want als het regent is het net natte moesson tegenwoordig en het water moet wel ergens heen kunnen!!
    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige creatie heb je gemaakt. Kan me voorstellen, dat je er lang mee bezig bent geweest.
    De tuin is mooi geworden. Nu lekker genieten met het mooie weer.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Want een kunstwerk heb je gemaakt, idd veel werk, en jammer dan past alles er nog niet in. Ja we hebben ook zoveel he.
    En jullie tuin is echt prachtig geworden.
    Lekker onderhoudsvrij.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig Miranda je organizer én je tuin! Dat is dubbel genieten!
    Groetjes van Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je tuinfoto's zag ik al op IG, wat een verschil met hoe 't eerst was. Je organiser is prachtig
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda