Volgers

dinsdag 5 mei 2020

Happiness is a cup of coffee ....

Hallo allemaal,

In de groep van Mijn Schatkaart is deze maand weer een leuke challenge. Ben er afgelopen weekend meteen aan begonnen en dit is het resultaat geworden.

Voor de basis heb ik wit cardstock gebruikt. Het dessinpapier is van Maj Design (Little street café). Vind dit zo'n mooie lijn. Het plaatje en de tekst komen ook uit het dessinpapier.
Als decoratie alleen wat bloemen gebruikt.

Het achterste deel van de kaart.

En van de zijkant.


3 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Miranda met heel mooi papier, ik heb het patroon ook opgeslagen, ik vraag me af of de kaart wel goed blijft staan ?
    Groetjes,
    ANsx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie kaart met prachtig papier.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ans Gilbert, bij het voorste deel heb ik een tussenstukje aan de onderkant geplakt, zodat de kaart beter blijft staan.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda