Volgers

donderdag 21 mei 2020

Jungledoosje

Hallo allemaal,

Afgelopen dinsdag was de jongste zoon van 1 van mijn beste vriendinnen jarig. Hij werd 10, maar het is zo'n rare tijd om nu jarig te zijn. Niet op school mogen trakteren. Dus om hem toch extra jarig te laten voelen deed mijn vriendin een oproepje om kaartje naar hem te sturen. Natuurlijk heb ik iets voor hem gemaakt.

Laatst zag ik in de Facebookgroep van Kimya zo'n leuk patroon dat ik die voor hem wilde maken. Het is dus een iets uitgebreidere kaart geworden ;)
Aidan is gek op dieren en gaat graag met zijn ouders naar de dierentuin, dus in dat thema heb ik dit doosje met easelkaart gemaakt.
Voor de basis heb ik kraft gebruikt. Het dessinpapier komt uit een blok van Craft Sensations (Junle dreams).
De cijfers en tekststempel zijn van Joy!Crafts.
Achter het afdrukje heb ik een stans van Spellbinders gebruikt.

Zo ziet het er uit als de kaart niet uitgevouwen is.

Bij een verjaardag hoort iets lekkers. Heb er mini Tony Chocolony in gedaan.

Het afdrukje is al een oudere stempel van Magnolia die perfect bij het thema past. Ik heb deze ingekleurd met de Illustrators van Spectrum Noir.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Olifant: BG7-BG5-BG3-BG1-IG1-blender
Binnenkant oren: CR3-CR2-CR1


6 opmerkingen:

  1. Ah echt een superleuke creatie/kadootje, want dat is het ook wel.
    Zal hij blij mee zijn.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattige creatie heb je gemaakt met een lekkere inhoud.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje op je easel kaartje, heel mooi gemaakt.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave creatie dit jungle doosje, daar was hij vast heel blij mee,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ziet dit er superleuk uit Miranda!
    Daar zal de jarige job vast heel blij mee zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Miranda,
    Wat een grappig doosje. Dat spreekt mij wel aan met dat olifantje en die wilde dieren.
    Overigens die chocolaatjes ook wel...haha...!!

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda