Volgers

zondag 10 mei 2020

Moederdag

Hallo allemaal,

Vandaag is het moederdag, maar omdat we nu niet naar mijn schoonouders kunnen in deze tijd, heb ik voor mijn schoonmoeder een kaart gemaakt.
Laatst was er een Facebooklive in de groep van Noor! Design en daar komt het idee voor deze kaart vandaan.

Voor de basis heb ik donkerblauw cardstock gebruikt. Het dessinpapier van Ciao Bella (Broccato Estense). De teksten en labels komen ook uit het dessinpapier.
Heb een aantal stanzen van Noor! Design gebruikt. Verder geen plaatjes gebruikt, omdat het papier al mooi genoeg is. Alleen wat bloemen aan de voorkant als decoratie.
Het zijn veel foto's dus ga er maar even goed voor zitten.










5 opmerkingen:

  1. Prachtig Miranda. Papier is ook zo mooi, daar zal ze zeker heel blij mee zijn.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In één woord schitterend!!!!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart, gave binnenkant en leuk met de wikkel,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart Miranda. Geweldig mooi dat papier en wat een leuk uitgebreid model is dit.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Miranda! Heel mooie papier.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda