Volgers

zaterdag 31 augustus 2019

Love

Hallo allemaal,

Vandaag zijn mijn man en ik 7 jaar getrouwd. Als cadeautje heb ik kaartjes voor een cabaretvoorstelling gekocht, maar die moeten natuurlijk wel leuk verpakt worden. Daarom heb ik deze envelop gemaakt.

Voor de basis heb ik kraft gebruikt. Het dessinpapier is van Maja Design (Celebration). Het plaatje is van Syta. Daarachter heb ik een oudere stans van Noor! Design gebruikt. De tekst komt van een stickervel van 13@rts.
Als decoratie alleen wat bloemen en Nuvo Drops.

Ook nog even een foto van ons 7 jaar geleden. Wat vliegt de tijd.



1 opmerking:

  1. Mooie kaart Miranda, en hopelijk samen nog een leuke dag gehad.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda