Volgers

donderdag 1 augustus 2019

Cheerful Sketches

Hallo allemaal,

Vandaag is de nieuwe challenge bij Cheerful Sketches weer begonnen.
Dit is de sketch van deze maand.
Dit is mijn uitwerking. Voor de vorm heb ik een mal van Dutch Doobadoo gebruikt. De grootste maat heb ik uit wit cardstock gebruikt. Het dessinpapier is van Maja Design (Celebration).
Het vierkant in het midden is gemaakt met een stans van Noor! Design.

De tekst is een stempel van Kaisercraft. Verder heb ik wat zwarte Nuvo drops gebruikt.

Het is lastig te zien, maar op de grote witte bloem en de roze bloemen heb ik een clear sparkle pen gebruikt.

Het afdrukje is een digi van LeAnn en heet Kaylynn. Ik heb haar ingekleurd met de alcoholmarkers van Spectrum Noir.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: TN4-TN3-FS3-FS4-FS8
Haren: EB5-GB10-GB2-EB2
Ogen: BT3-BT1
Hartjes: DP4-DP3-DP2-DP1
Jasje: DP4-DP3-DP2-DP1
Shirt: IG1-blender
Riem: EB8
Rok: DP4-DP3-DP2-DP1
Laarzen: BG10-BG7-BG6-BG5


2 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart en mooie kleuren/papier heb je ervoor gebruikt. Schattige digi ook.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda