Volgers

zaterdag 10 augustus 2019

Zomers kaartje

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie een zomers kaartje laten zien. In de Be Challengedgroep hebben ze weer een leuk model als challenge deze keer. Dit is mijn uitwerking.

Voor de basis heb ik wit cardstock gebruikt. Het dessinpapier is van Maja Design (Denim & girls).

Zo ziet de kaart er uit als de strik los is. Achter het afdrukje heb ik een stans gebruikt van Crafter's Companion.

Dit is de kaart geopend.

Even nog wat detailfoto's.



En natuurlijk de afdrukjes van dichtbij. Deze zijn van Mo Manning. Er is een versie zoals hieronder, maar ik heb de set met alle afdrukje los gekocht zodat ik ze zelf kan combineren zoals ik wil. Ik heb ze ingekleurd met de TriBlendmarkers.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: fair skin blend-CR1
Haren meisje: tan blend
Strikjes: CR6
Haren jongetje midden: earth brown blend
Haren jongetje rechts: gold brown blend
Shirt meisje: coral blend
Broek meisje: brown grey blend
Meloen: dark red blend-light green blend
Shirts jongetjes: BG2-blender
Broek jongetjes: ice blue blend
IJsje: coral blend-brown grey blend
Maiskolf: GB3-light yellow blend
Bank: earth brown blend

Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: fair skin blend-CR1
Haren: tan blend
Strikjes: CR6
Shirt: coral blend
Broek: brown grey blend
Meloen: dark red blend-light green blend
Bank: earth brown blend

Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: fair skin blend-CR1
Haren: earth brown blend
Shirt: BG2-blender
Broek: ice blue blend
IJsje: coral blend-brown grey blend
Bank: earth brown blend

Dit zal ook 1 van de voorbeelden zijn die ik bij me heb tijdens mijn demo op de Knotsgekke Kaartendagen over een paar weken. Ik zal een demo verzorgen bij de stand van Hobbidee met de TriBlendmarkers van Spectrum Noir. Kom zeker even langs als je op de beurs bent.

3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie uitwerking!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige stempeltjes! Heel erg mooi geworden! Fijn weekeind gewenst, groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een boefjes zo samen aan het smullen op de bank. De buitenkant van je kaart is al een plaatje maar de binnenkant mag er ook zijn Miranda. Echt een leuke kaart met hele leuke mooi ingekleurde stempels.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda