Volgers

zondag 30 juni 2019

Zomerswap

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik met 2 vriendinnen een freubeldagje afgesproken. Eigenlijk maken we altijd een cadeautje voor elkaar met wat leuke spulletjes erbij. Deze keer hadden we afgesproken om een label te maken met het thema zomer, maar eigenwijs als ik ben heb ik geen label gemaakt maar iets anders.
Bij SVGCuts.com zag ik een leuke kit in zomerthema. Vond het ijsje en de tas zo leuk dat ik besloot om deze te maken en mijn Silhouette aan het werk te zetten. Ze zijn bijna identiek op het dessinpapier op het onderste deel na.
Voor de basis heb ik kraft en wit cardstock gebruikt. Het dessinpapier is van Joy!Crafts (Under the sea). Het is een heel werk, maar vind ze wel erg leuk geworden.

Hieronder 1 setje samen, maar heb voor beiden zo'n ijsje gemaakt met iets lekkers er in.

De tassen apart.

De hoek is een stans van Crafter's Companion.

Het afdrukje is een digi van Mo Manning en heet Summer Girl. Ik heb haar ingekleurd met de Colourblendpotloden van Spectrum Noir.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: cinnamon-rose peach-cream-eggshell-linen
Haren: russet-cinnamon-saddle brown
Bril: verdigris-duck egg-seafoam-pink blush
Jurk: verdigris-duck egg-seafoam-raspberry-cranberry-fuchsia-pink blush
Slippers: raspberry-cranberry-fuchsia-pink blush
IJs: cinnamon-saddle brown-nectarine-mustard



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda