Volgers

woensdag 12 juni 2019

Happiness

Hallo allemaal/Hello everybody,

Onlangs kreeg ik de rest van mijn bestelde Aquablends en Colourblends binnen en daar moet uiteraard mee gekleurd worden. Had al eerder een aantal dozen besteld voor mijn welkomstpakket van Spectrum Noir, dus nu zijn ze compleet (behalve de dozen met 12 stuks).

Recently I received the rest of my order of Aquablends and Colourblends and I had to colour with them. I alreade had some boxes in my welcome package from Spectrum Noir. So now they are complete (except for the 12 packs).

Ik wilde graag met de Aquablends aan de slag en had het idee in mijn hoofd om eens iets anders te kleuren dan wat ik normaal doe. Ik wilde graag iets met veel bloemen kleuren, dus ik ben op zoek gegaan tussen mijn stempels en kwam een mooie grote bloemenstempel van Penny Black tegen.
De heb ik gestempeld met de Finesse waterproof inkt van Spectrum Noir op het Premium watercolour paperpad. Heb hiervoor de kleur rustic brown gebruikt, omdat ik geen harde zwarte lijnen wilde. Vervolgens ben ik aan het kleuren gegaan. Steeds een laagje gekleurd en uitgevaagd met water. Pas als het droog was ben ik er met een donkerdere kleur over gegaan voor een volgende laag. Was even een werkje, maar ook zo heerlijk ontspannen.
De tekst is van CraftEmotions heb ik met gestempeld met een inkt voor embossing en daarna wit embossingpoeder erover. Als decoratie alleen wat Nuvo Drops.

I wanted to use the Aquablends and had the idea to make something different then I usually do. I wanted something with a lot of flowers, so I search through my stamps and found a large flower stamp from Penny Black. I stamped it with the Finesse water proof ink from Spectrum Nori on some Premium water colour paper. I've used the colour rustic brown because I didn't want any black lines. Then I started colouring. Each layer was faded out with water. I put on the next layer with a darker colour when the previous layer was dry. It was a bit of work but also very relaxing.
The text is from CraftEmotions and I stamped it with a ink for embossing. Then I put white embossing powder over it. For decoration I only used some Nuvo Drops.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt/These are the colours I've used:
Paars/purple: iris-fig-elderberry-hyacint
Rood/red: cherrywood-red berry-strawberry
Groen/green: spurce-cypress-pesto green
Geel/yellow: chrome orange-papaya-mango
Bruin/brown: umber
Blauw/blue: aqua

3 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart heb je gemaakt. Mooi ingekleurd ook.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dit mooi gekleurd. prachtig! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart !
    Mooi van kleuren. Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda