Volgers

zaterdag 1 juni 2019

Cheerful Sketches

Hallo allemaal,

Voor mijn bericht als gastdesigner van Mo Manning scroll even naar beneden.

Vandaag is de nieuwe challenge bij Cheerful Sketches weer begonnen.
Dit is de sketch van deze maand.

Dit is mijn uitwerking. Voor de basis heb ik kraft en wit cardstock gebruikt. Het dessinpapier komt uit de nieuwe lijn van Maja Design (Denim & Girls). De tekst is van Crafter's Companion. Deze heb ik gestempeld met Versamark en daarna bewerkt met wit embossingpoeder. Als aankleding natuurlijk wat bloemen en Nuvo drops en ook weer eens een bedeltje.

Het afdrukje is een digi van 1 van onze sponsors, Besties, en heet Spring is in the air.
Ik heb haar ingekleurd met mijn Spectrum Noir markers.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: TN4-TN3-FS3-FS4-FS8
Ogen: TB3-TB1
Haren: EB5-GB10-GB2-EB2
Jurk: PP5-PP4-PP3-PP1
Slippers: PP5-PP4-PP3-PP1
Bloemen: TB6-TB8-TB4-TB3-PP5-PP4-PP3-PP1-LY3-LY1-LY2-YG2-YG3-YG1
Bloemhartjes: spica chocolate
Schommel: spica sand
Bubbels: spica baby blue
Lieveheersbeestje: spica lipstick


4 opmerkingen:

  1. Geweldig Miranda, wat heb je het dametje prachtig ingekleurd!
    Het papier, de bloemen etc, heel mooi gecombineerd.
    Groetjes, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart heb je gemaakt met de leuke sketch,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart en prachtig papier. Schattige digi ook.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda