Volgers

zaterdag 8 juni 2019

Just Bee You

Hallo allemaal/Hello everybody,

In de Be Challengedgroep hebben ze deze maand een ander patroon dan een kaart, namelijk een soort krans van cirkels. Moest er even over nadenken, maar toen kwam ik een afdrukje tegen wat ik op vakantie had gekleurd en een oudere paperpad van Carta Bella (Traditions) en het idee was er.

In the Be Challegedgroep they have something other then a card this month. They had some kind of wreath made from circles. I had to think about it, but then I found an image I coloured while we were on holiday and an older paperpad from Carta Bella (Traditions) and the idea was born.

Het is misschien lastig te zien, maar de blauwe cirkels heb ik geëmbost met een embossingmal van Crafter's Companion. Wat is het lang geleden dat ik zo'n embossingmal heb gebruikt. Eigenlijk zonde, want ze geven zo'n leuk effect. De honingraat zit bij de stempelset van Magnolia en heb ik gestempeld met Versamark en daarna bewerkt met goud embossingpoeder. De tekst is ook van Magnolia.

It may be difficult to see but I've embossed the bluw circles with a embossing folder from Crafter's Companion. It's a long time since I've use a folder like that. Actually it's a shame I don't use them more often because it gives such great effect. I've stamped the honeycomb with Versamark and then put gold embossing powder on it. The text is also from Magnolia.

Is dit bijtje niet schattig? Ik heb haar ingekleurd met de TriBlendmarkers.
Isn't this bee cute? I've coloured her with the TriBlend markers.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt/These are the colours I've used:
Huid/skin: fair skin blend-CR1
Haren/hair: tan blend
Kleding/clothes: earth brown blend-citrus blend
Vleugels/wings: ice blue blend
Spitzen/ballet shoes: brown grey blend


5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke krans heb hem ook al langs zien komen in kerst stijl,vond het al een gek patroon, dacht vraagt wel rondjes maar is dus een patroon .
    Lijkt me niet éénvoudig maar goed gelukt.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat grappig en je bijtje is inderdaad allerliefst en weer heel mooi ingekleurd Miranda.
    Fijne Pinksteren.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is ie leuk en vrolijk! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat knap ! Heel mooi gedaan en wat een schattige Tilda !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee.....weer eens iets anders en supermooi uitgevoerd.
    Mooi hoe je je Tildaatje weer hebt ingekleurd......Blijft toch schattig....
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda