Volgers

maandag 4 februari 2019

Wishing you many Merry Moments

Hallo allemaal,

Ik probeer elke maand 2 kerstkaarten te maken, zodat ik aan het eind van het jaar hopelijk genoeg kaartjes heb. Loop al achter, want in januari heb ik er geen gemaakt ;) Was druk met mijn werk waar ik ook een cursus voor moest volgen en heb nog een week flinke griep gehad. En ja, dan loop je snel achter. Maar was onlangs een week vrij en toen heb ik heerlijk wat freubeltijd gehad. Heb toen onder andere dit kaartje gemaakt.

Heb een easelkaart gemaakt met 1 van mijn favoriete mallen van Dutch Doobadoo. De grootste maat heb ik uit kraft gesneden, een maat kleiner uit wit cardstock en weer een maat kleiner uit dessinpapier van Bo Bunny (Primrose collection). Al een oude lijn, maar heb er de laatste tijd best wat kaartjes mee gemaakt.

Is dit geen prachtig plaatje? Was er meteen verliefd op. Deze is van Syta van Gelderen.


8 opmerkingen:

  1. Dat is zeker een lief plaatje op je mooi gemaakte easel-card Miranda. Ik vind het een dotje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw! Wat een schitterende kaart! Echt een plaatje.
    Misschien om wat in te halen wat simpele, snelle kerstkaarten maken?
    groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is erg mooi deze kaart.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kerstkaart met een heel mooi plaatje en een leuk model,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kan me voorstellen dat je viel voor dit plaatje, wat een beauty.
    Je maakte er een prachtige kaart mee.
    Als je al je kerstkaarten zo gaat maken loop je niet in hoor, hihi, wat een werk zit er in deze kaart.
    Maar, ik vind hem echt prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. A Stunning Easel Card and the Picture is so Beautiful.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda