Volgers

zaterdag 9 februari 2019

Simple pleasures

Hallo allemaal,

Vorige week toen ik vrij was heb ik heerlijk zitten freubelen en onder andere dit kaartje gemaakt.
Voor de basis heb ik een stans gebruikt van Studio Light. De grootste maat heb ik uit kraft gesneden, een maat kleiner uit wit cardstock en weer een maat kleiner uit dessinpapier van Kaisercraft (Gypsy Rose).
Als aankleding alleen wat bloemen en Nuvo Drops.

Ben echt helemaal weg van dit plaatje. Vind het zo schattig. Het komt uit een vel van Syta van Gelderen.

De tekst vond ik er wel mooi bij passen. Deze komt uit het stickervel wat bij het dessinpapier hoort.


8 opmerkingen:

  1. Oh, wat vind ik dit mooi zeg!
    De vorm van de kaart is al zo leuk, en samen met het dp maakt het een prachtige kaart.
    Het plaatje van het meisje is inderdaad TE lief😍

    BeantwoordenVerwijderen
  2. aaahhh...wat een dotje. Super mooi! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aaah….wat een schatje. Erg mooie kaart, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart en inderdaad een schattig plaatje. Mooi papier ook.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart met een schattig plaatje,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. OMG this is just PRECIOUS Miranda! Sorry I haven't come to visit in so long ... my bad!! Your work is still AMAZING and BEAUTIFUL!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Love the Girl so Adorable. Your Card is Gorgeous, Love the Design and Embelishments.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda