Volgers

zaterdag 2 februari 2019

Cheerful Sketches

Hallo allemaal,

Vandaag is de nieuwe challenge bij Cheerful Sketches weer begonnen.
Dit is de sketch van deze maand.
Dit is mijn uitwerking.
Voor de basis heb ik kraft en wit cardstock gebruikt. Het dessinpapier is van Studio Light (Winter Days). De rand bovenaan is van Noor! Design.
Omdat het papier al mooi genoeg is heb ik alleen wat bloemen als decoratie gebruikt.

Het afdrukje is een digi van 1 van onze sponsors, The Paper Shelter, en heet Winter Fairy.
Ik heb haar ingekleurd met mijn Spectrum Noir markers. Heb wat nieuwe kleurencombinaties geprobeerd en ook om maar 3 tinten per deel te gebruiken. Best lastig voor iemand die vaak minimaal 4 of 5 tinten (soms zelfs meer) gebruikt.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: FS8-FS7-FS6-PP3
Haren: EB3-EB2-EB1
Jurk: PL4-PL3-PL2-BG4-BG3-BG2
Muts: PL4-PL3-PL2
Vleugels: IB3-IB2-IB1
Blaadjes: LG5-LG3-LG1
Besjes: BP1



4 opmerkingen:

  1. Hele mooie kaart Miranda.
    En mooi ingekleurd.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart met een schattige digi.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart met deze leuke sketch ook weer heel mooi ingekleurd,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. She is beautifully coloured I know what you mean someties 3 colours are just not enough. Good job on your 2 cards per month. A Top Idea.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda