Volgers

zondag 10 februari 2019

Volg je dromen ....

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie dit kaartje laten zien.
Voor de vorm heb ik een mal gebruikt van Dutch Doobadoo. De basis heb ik uit wit cardstock gesneden. Het dessinpapier is Maja Design (Celebration).
Achter het plaatje heb ik een stans gebruikt van Marianne Design. De tekst is ook van dit merk.
Het plaatje is van Syta van Gelderen.
Bloemen mogen natuurlijk niet ontbreken. En om het extra aan te kleden heb ik de randen van het dessinpapier beplak met parelsnoer.

Hier het kaart wat in de kaart zit erbij. De tekst is ook een stempel van Marianne Design. De strik is een stans van Noor! Design.



Met deze kaart doe ik mee met de challenge bij Dutch Doobadoo.

8 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda