Volgers

zondag 16 december 2018

Wish

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie dit kaartje laten zien. De basis heb ik gemaakt van kraft en wit cardstock. Het dessinpapier is van Maja Design (Christmas Season).
De randen zijn gemaakt met een stans van Creative Expressions. Achter het afdrukje heb ik een stans van Noor! Design gebruikt. De tekst is een stans van Marianne Design.
Als aankleding alleen wat bloemen en Nuvo Drops.

Het afdrukje is van Sugar Nellie en heb ik een hele tijd geleden al ingekleurd tijdens een demo met de Spectrum Noir markers op een beurs.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: TN4-TN3-FS3-FS4-FS8-FS6
Haren: TN8-TN7-TN5-TN2
Strik:TB6-TB8-TB4-TB1
Kleding: TB6-TB8-TB4-TB1

5 opmerkingen:

  1. Onwijs mooi ingekleurd Miranda, prachtkaart!

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooie kaart Miranda!
    Fijne zondag,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooh...wat een prachtige kaart is dit, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een plaatje van een kaart en bijzonder mooi ingekleurd Miranda.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een super leuke kaart!!! Ook het plaatje vind ik echt heel leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda