Volgers

zaterdag 22 december 2018

A very merry Christmas to you

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie nog een kerstkaartje laten zien. Voor de basis heb ik een mal gebruikt van Dutch Doobadoo. Deze heb ik uit kraft gesneden. Het dessinpapier is van Maja Design (Christmas Season).
Als aankleding alleen wat bloemen, een bedeltje en Nuvo Drops.
De tekst is van Kaisercraft.

Tilda komt uit de adventkalender van Magnolia en heb ik ingekleurd met Spectrum Noir markers.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: LV2-TN4-FS3-FS9-FS4-FS8
Haren: EB5-GB10-GB2-EB2
Muts: IG6-DR7-DR5-CR9
Shirt: IG6-DR7-DR5-CR9
Broek: DG4-DG3-LG5-CG2-DG2
Schoen: BG10-BG7-BG6-BG5
Hart: spica lipstick
Bont en sneeuw: IG1-blender


7 opmerkingen:

  1. wat een leuke kerst kaart, en het magnolia stempeltje prachtig mooi ingekleurd.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kijk dan toch wat een leukerd.
    Het afdrukje is super mooi gekleurd, en het Kraft gaat prachtig samen met de traditionele kerstkleuren.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi Miranda!
    Ook dankjewel voor je prachtige kerst kaart!
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart. Schitterend papier ook en wat een schattige stempel.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Loooove this Card just so Adorable! Happy New Year!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda