Volgers

zondag 2 december 2018

Steampunk hoed

Hallo allemaal,

Een tijdje geleden zag ik een voorbeeld van een bruine steampunk hoed bij CraftAddiction en die vond ik zo gaaf dus heb me meteen opgegeven voor de workshop. Gisteren was het zover en heb ik hem gemaakt. We begonnen met chipboard wat we zelf tot een hoed moesten vormen en daarna bewerken met zwarte gesso, rusty paper van Viva Decor en allerlei andere materialen en technieken. Totaal buiten mijn comfort zone maar zo ontzettend leuk om te doen. Heerlijk om af en toe eens iets anders te maken dan wat ik normaal maak.

Hieronder zal ik jullie een aantal foto's laten zien van de hoed die ik heb gemaakt.
Het vooraanzicht.

Van bovenaf. Vond het rozenmask wel mooi en dat heb ik bovenop door laten lopen.

Van opzij.


En een detailfoto van de decoratie. Vond het wel leuk om o.a. een klosje met kant en een schaakstuk (het paard) te gebruiken voor mijn creativiteit en 1 van de hobbies van mijn mand. De hoed staat in de hobbykamer waar we vaak samen zitten.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.


5 opmerkingen:

  1. Hij is heel gaaf, en zeker leuk om eens buiten je comfortzone te gaan. Ja zou ik ook gedaan hebben decoratie erop die wat met je te maken hebben.
    Een mooi pronkstuk,
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Miranda,
    Dat is grappig wat je hebt gemaakt. Heel bijzonder en echt eens iets heel anders. Mooi ook zo met die oudheid kleuren en grappig met dat schaakstuk erop.
    Ik vind dit wel heel erg leuk hoor!!

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda