Volgers

vrijdag 7 december 2018

Happy Birthday

Hallo allemaal,

Laatst zag ik op het blog van Studio Light een leuk model van een kaart. Heb de maten een beetje aangepast zodat er een stempelafdrukje op past.
Voor de basis heb ik wit cardstock gebruikt. Het dessinpapier is van Craft O'Clock (Felici'tea').
Het frame om de cirkel is een oudere stans van Nellie Snellen.

Het afdrukje is een digi van Aurorawings en heb ik ingekleurd met mijn Spectrum Noir markers.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: TN4-TN3-FS3-FS4-FS8
Haren: sparkle smoked quartz
Bloem: AP3-AP2-AP1-
Broek: RB4-RB3-RB2-RB1
Schoenen: RB4-RB3-RB2-RB1
Bladeren: DG4-DG3-DG2
Blaadjes bij schoenen: sparkle olive jade


2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart. Leuk model en mooi papier.

    Fijn weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Miranda


    Wauwie wat een Kei leuke en Mooie creatie heb je weer gemaakt .

    Een fijne Vrijdag
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda