Volgers

zondag 18 november 2018

Verrassingsdoosje

Hallo allemaal,

Gisteren ben ik weer met een paar vriendinnen naar de clubdag van Tiets geweest in Den Helder.
Had een kleinigheidje voor haar gemaakt. Laatst zag ik op YouTube een leuk doosje voorbij komen en die moest ik maken.

Voor de basis heb ik donkerblauw cardstock gebruikt. Het dessinpapier is  My Mind's Eye (the sweetest thing).
Zo ziet het er van buiten uit. Als decoratie alleen wat bloemen en Nuvo Drops.

De zijkant.

Binnenin zitten 6 doosjes.

En daar had ik wat lekkers in gedaan.


1 opmerking:

  1. Prachtig doosje heb je gemaakt. Ik had die tutorial ook pas opgeslagen, staat ook nog op de to do lijst. Hihihi. Mooi papier ook.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda