Volgers

zondag 25 november 2018

Merry everything and happy always

Hallo allemaal,

Gisteren heb ik weer een workshop gegeven bij Dietvorst Verf&Behang in Bergen op Zoom. Deze keer hebben we kerst/rood gekleurd.

De deelnemers kregen een pakketje mee om deze kaart met het ingekleurde afdrukje te maken.
Deze keer heb ik een easelkaart gemaakt.
Voor de basis heb ik kraft en crème cardstock gebruikt. Het dessinpapier is van Pion (Christmas Wishes).

Achter het afdrukje zit een stans van Marianne Design. De randen zijn gemaakt met een stans van Amy Design.

Hier de rand van dichtbij. De tekst is van Marianne Design.

En nog even het afdrukje van dichtbij. Deze is van Wild Rose Studio en heb ik ingekleurd met mijn Spectrum Noir markers.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: TN4-TN3-FS3-FS4
Baard+wenkbrauwen+bont: IG1-blender
Kleding: IG6-DR7-DR5-CR9
Gesp: LY3
Laarzen: IG6-IG5-IG4
Fles: AG5-AG3-AG2-AG1-IG6-IG5-IG4-LY3-LY1-LY2-TB1-blender
Ster: LY3-DR7
Glazen: TB1-blender
Champagne:  LY3-LY1-LY2
Ondergrond: GB8-EB2-EB1
Schaduw: BG1-blender

3 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda