Volgers

woensdag 14 november 2018

Cheerful Sketches

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik een kaartje voor de lopende challenge bij Cheerful Sketches.
Dit is de sketch van deze maand.
En dit is mijn uitwerking.
Voor de basis heb ik donkerbruin en wit cardstock gebruikt. Het dessinpapier is van Studio Light (Winter days).
Als aankleding wat bloemen en Nuvo Drops. Zonde van het mooie papier om er meer op te plakken.

De digi is van 1 van onze sponsors, The Papernestdolls en heet sante ellie with gift.
Ik heb haar ingekleurd met mijn Spectrum Noir markers.
De overloop bij de jurk komt minder mooi over dan in het echt. Dat komt omdat ik 's avonds foto's heb gemaakt en dat is lastig als het buiten al donker is.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: TN4-TN3-FS3-FS4-FS8
Haren: EB5-GB10-GB2-EB2
Muts: DR7-DR6-PP6-PP4-PP3
Jurk: DR7-DR6-PP6-PP4-PP3
Riem: BG4-BG2-BG1-true black
Laarzen: BG6-BG4-BG2-BG1
Cadeau: BG6-BG4-BG2-BG1
Strik: DR7-DR6-PP6-PP4-PP3
Bontranden: IG1-blender



5 opmerkingen:

  1. mooie kaart Miranda, ook een leuk idee om het meisje uit te knippen en niet in de cirkel te gebruiken!
    Fijne dag!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een supermooie reminderkaart Miranda. De digi is mooi ingekleurd, zo leuk die kniekousjes..hihi en wat een gave combi van kleuren. Helemaal leuk.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt een leuke digi gebruikt, je kaartje is prachtig,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda