Volgers

dinsdag 27 november 2018

Explosionbox met ballonnen

Hallo allemaal,

Afgelopen weekend hadden we een feestje van de eigenaresse van Hobbidee. Zij en haar man waren 50 jaar getrouwd. Natuurlijk moest ik iets voor hun maken, want geld geven in een gewone witte envelop kan natuurlijk niet.
Kwam bij Creatieve  Papier Uitspatting het patroon van de explosionbox met ballonnen tegen en die vond ik zo leuk om te maken.
De foto's zijn niet zo heel goed gelukt, maar het was al donker toen ik ze maakte.

Voor de basis heb ik wit cardstock gebruikt om alle onderdelen met mijn Silhouette uit te snijden. Het dessinpapier is van Panduro en heb ik eens meegenomen tijdens 1 van onze vakantie naar Scandinavië.
Als aankleding heb ik alleen wat bloemen gedaan.

Zo ziet het er aan de zijkant uit.


4 opmerkingen:

  1. Wat is dit ontzettend leuk Miranda!
    Mooi papier heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige creatie heb je gemaakt. Waren ze vast erg blij mee. Mooi papier ook.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is ie prachtig! Een hoop werk. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda