Volgers

zondag 1 juli 2018

Simply Magnolia challenge pink

Hallo allemaal / hello everybody,

Vandaag mag ik jullie dan eindelijk vertellen dat ik in het design team van Simply Magnolia zit. Zag een tijdje geleden een DT call op het blog en heb me aangemeld en kreeg al snel een reactie dat ik in het team mocht :) Echt superleuk.

Today I can finally share with you that I'm on the design team of Simply Magnolia. Some time ago I saw they had a DT call and I applied for it. Quickly I received a message I was on the team :) I'm so happy.

Dan ook meteen mijn eerste voorbeeld voor dit team en dat is voor de nieuwe challenge van juli. Het thema is "pink", dus lekker roze. Nou dat is zeker geen straf hoor haha.

This is my first example for this team and that is for the new challenge for July. The theme is "pink". Well that's something I can do.

Ik heb er een easelkaart met een frame van gemaakt. Voor de basis heb ik een mal gebruikt van Dutch Doobadoo. De grootste maat heb ik uit wit cardstock gesneden en een maatje kleiner uit dessinpapier van Maja Design (Sofiero).

I've made an easel card with a frame. For the base of my card I've used a stencil from Dutch Doobadoo. I've cut the biggest size out of white cardstock and one size down out of desinger papers from Maja Design (Sofiero).


Hieronder wat detailfoto's. De tekst is een stempel van Kaisercraft.

Here are some detail pictures. The text is a stamp from Kaisercraft.

Natuurlijk kunnen bloemen niet op deze kaart ontbreken.

Of course flowers have to be on this card.

Tilda heb ik gestempeld met zachtgrijze inkt om no line colouring te doen en ingekleurd met Distress Inkt.

I've stamped Tilda with a light gray ink to do no line colouring and I've coloured her wit Distress Inks.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt/These are the colours I've used:
Huid/skin: tattered rose/vintage photo/aged mahogany
Haren/hair: antique linen
Jurk/dress: victorian velvet-antique linen-workn lipstick-forest moss
Schoenen/shoes: gathered twigs
Bloem/flower: worn lipstick-forest moss


7 opmerkingen:

  1. Ontzettend leuk voor je Miranda!
    Je kaartje is een supermooie binnenkomer daar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd en wat een prachtige binnenkomer heb je gemaakt Miranda!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk nieuws, Miranda. Gefeliciteerd.
    En meteen een pracht van een kaart als binnenkomer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. sebiet een prachtige start gemaakt!
    veel succes!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je DT-schap. Een prachtige creatie heb je gemaakt, die ik in het echt heb mogen bewonderen. Had ik mazzel. Hihihi. Mooi zo met de no lines techniek en prachtig met al die bloemen.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd en veel plezier!!

    Een prachtige kaart!!


    groetjes Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk, Miranda! Van harte gefeliciteerd en veel succes. Je trapt af met een mooi kaartje!

    Groetjes, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda