Volgers

vrijdag 27 juli 2018

Kaart voor mijn man

Hallo allemaal,

Gisteren was mijn man jarig en daar hoort natuurlijk een zelfgemaakt kaartje bij.
Ik had wat lekkere Belgische biertjes voor hem gekocht en een boek over bieren dus had er een bijpassende kaart bij gemaakt.

Voor de basis heb ik kraft gebruikt. Het dessinpapier, plaatje en embellishments komen uit de Industriallijn van Studio Light.
De rand is van Noor! Design en het frame achter het plaatje van Nellie Snellen.
Verder alleen wat Nuvo Drops erbij gedaan.


5 opmerkingen:

  1. Nog proficiat met je man Miranda!
    Je hebt een echte mannenkaart voor 'm gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je mannetje, Miranda. Erg leuke kaart heb je voor hem gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog van harte gefeliciteerd met je man. Een erg leuke kaart heb je voor hem gemaakt!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog van harte gefeliciteerd met Arno. Mooie kaart heb je voor hem gemaakt. Leuke toepasselijke cadeaus ook. Daar was hij vast erg blij mee.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Miranda,
    Kijk daar worden mannen blij van...!! Een prachtige bierkaart en dan ook nog een setje met Belgisch bier erbij...een vrouw naar mijn hart...haha...!!
    Arno zal er best van genoten hebben. Gefeliciteerd alsnog!!

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda