Volgers

zaterdag 21 juli 2018

Boekje en flipflops

Hallo allemaal,

Vandaag had ik een freubeldagje met 2 vriendinnen. Wij maken dan altijd een kleinigheidje voor elkaar. Deze keer hadden we afgesproken dat in het thema zomer te doen.
Maar eigenwijs als ik ben heb ik ook nog iets anders gemaakt.

Laatst was er weer een leuke scrap en bep in de groep van Kimya. Het boekje wat ik toen heb gemaakt laat ik binnenkort zien, omdat ik dat ook als voorbeeld voor een designteam heb gemaakt.
Maar vond het zo'n leuk idee dat ik hem wat heb vergroot en voor mijn vriendinnen heb gemaakt.

Hieronder eerst de foto van het geheel. De boekjes en, om ook in het zomerthema te blijven, heb ik er flipflopdoosjes bij gemaakt.

De buitenkant van de boekjes. Bij allebei de boekjes heb ik dezelfde materialen gebruikt.
Het dessinpapier is van Lemoncraft (Yesterday). De bloemen heb ik gemaakt met flowefoam en stanzen van Noor! Design. De tekst is gemaakt met een stans van XCut.

Dit is het eerste boekje. Achter het plaatje van Syta van Gelderen heb ik een stans gebruikt van Noor! Design. Als sluiting heb ik een lintje gebruikt met een clipje.

De binnenkant van het boekje. Aan de linkerkant heb ik loonzakjes gebruikt. Aan de rechterkant een notitieboekje.

In de zakjes heb ik geurzakjes gedaan die ik bij Caso (voorheen Xenos) heb gekocht.

Het 2e boekje. Achter het plaatje heb ik een stans van Marianne Design gebruikt. Ook hier bloemen van flower foam met daar achter blaadjes van Dutch Doobadoo die heb ik met wat groene inkt heb gekleurd.

De binnenkant. Hier geen plaatje op het notitieboekje omdat ik het papier al mooi genoeg vond.

Dan de flipflops. Dit is een bestand uit de Silhouette Online store. Het is dit bestand van Snapdragon Snippets. De basis heb ik uit kraft gesneden en het dessinpapier is hetzelfde als bij de boekjes.
 

Hier de zijkant van de doosjes.

En gevuld met allerlei embellishments.


1 opmerking:

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda