Volgers

donderdag 26 juli 2018

Sending birthday wishes

Hallo allemaal,

Afgelopen zaterdag had ik een freubeldagje met 2 vriendinnen en ik had een paar kaartjes voorbereid die we konden gaan maken en dit is er 1 van. Het idee komt van Janet Blaauw en wat laatst een livefilmpje op Facebook.

Voor de basis heb ik crème cardstock gebruikt. Het dessinpapier komt uit een blokje van Craft&You (Bellissima Rosa). Als aankleding alleen wat bloementjes, blaadjes van Dutch Doobadoo en Nuvo Drops.

Achter het afdrukje zit een tekst. Ik dacht dat deze van Marianne Design was.

En het afdrukje. Deze heb ik afgelopen voorjaar gekleurd tijdens mijn demo op de Knotsgekke Kaartendagen met de aquamarkers van Spectrum Noir. Helaas weet ik niet meer welke kleuren ik heb gebruikt. Het afdrukje is een stempeltje van Whimsy Stamps.



1 opmerking:

  1. Ook deze is weer erg schattig met de pinguin. Leuk model kaart ook, wil die toch ook een keer gaan maken.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda