Volgers

donderdag 17 mei 2018

Tel niet de jaren van je leven ...

Hallo allemaal,

Deze keer een felicitatiekaartje wat ik heb gemaakt met het patroon van deze maand uit de Be Challengedgroep.

Voor de basis heb ik wit cardstock gebruikt. Het dessinpapier komt uit een blokje van Piatek Tzynastego (Hello Beautiful). Dit papier is al zo mooi dat het verder weinig nodig heeft.
Aan de zijkant heb ik een strik geplakt die ik heb gemaakt met een stans van Joy!Crafts. De bloemen heb ik gemaakt met flower foam en een stans van Noor! Design.

Dit is de binnenkant. Heb deze niet te druk gemaakt, omdat het papier al mooi en druk genoeg is.

Een plaatje van Syta van Gelderen erbij.

De tekst is een stempel van Marianne Design. De vorm heb ik uitgestanst met een stans van Nicole Verkooijen.

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart met dat prachtige papier!! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooi Miranda.
    Gaaf papier is dat hè. Het ligt hier ook al te wachten haha

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda