Volgers

dinsdag 22 mei 2018

Een kaartje met voor jou een dikke kus .....

Hallo allemaal,

Afgelopen zaterdag ben ik naar de cropdag van Cards and More geweest. Er waren wat projectjes waar je uit kon kiezen waaronder een kaart waar een lichtje in verwerkt zat. Helaas werkt bij mij het lichtje niet maar ga het zeker nog eens proberen op een andere kaart om het werkend te krijgen.

Dit is het kaartje wat ik die dag gemaakt heb.
Voor de basis heb ik kraft en wit cardstock gebruikt. Het dessinpapier is van Pion (Siris Kitchen).
De grote bloem is een stans van Crealies en de kleinere van CraftEmotions.
De tekst is van Marianne Design.

Tilda heb ik ingekleurd met mijn Spectrum Noir markers.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: TN4-TN3-FS3-FS4-FS8
Haren: EB5-GB10-GB2-EB2
Jurk: TB6-TB8-TB4-TB1-DG4-DG3-DG2
Schoenne: BG10-BG7-BG6-BG4
Hartjes: spica lipstick



4 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda